1px Dostawa

Informacje ogólne

Produkty zamawiane za pośrednictwem Platformy Sprzedaży Internetowej BRILUM24 są dostarczane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Dostawa podlega opłacie i jest doliczana do całości zamówienia. Opłata nie jest pobierana w przypadku zamówień z opcją odbioru osobistego.

Wysyłka gratis dotyczy zamówień na łączną kwotę min. 1000 zł netto (1230 zł brutto). Podana kwota dla bezpłatnej przesyłki wyliczana jest według klucza: łączny koszt produktów w Koszyku minus przyznany rabat.

Szczegółowe warunki realizowania dostawy zamówienia określone zostały w Regulaminie Platformy Sprzedaży Internetowej BRILUM24, dostępnym tutaj.

Sposoby i koszty dostawy

Odbiór osobisty

Kontakt pod numerem tel. +48 607 813 228 lub adresem e-mail: brilum@brilum24.pl

UWAGA!

Nastąpiła zmiana adresu odbioru towaru. Odbiór własny możliwy jest wyłącznie z lokalizacji:

Magazyn BRILUM S.A.
ul. Kutnowska 98
09-500 Gostynin

Odbiór osobisty od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00 - 16.00, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych oraz dni oficjalnie ogłoszonych przez BRILUM jako wolne od pracy.

Przy odbiorze osobistym nie jest pobierana opłata za dostawę.

Płatność za zamówienie przy tym sposobie dostawy - gotówką lub przelewem przed odbiorem.

Przesyłka kurierska

Dostawa produktów zamówionych za pośrednictwem Platformy Sprzedaży Internetowej BRILUM24 odbywa się za pośrednictwem firmy DHL Express.

Doręczenia kurierskie są realizowane w dni robocze w godzinach 8:00 - 17:00. Prosimy wybrać taki adres dostawy dla przesyłki, aby możliwe było jej skuteczne doręczenie.

  • Przedpłata - opłata za dostawę 22,14 zł brutto (18,00 zł netto)
  • Płatność za pobraniem - opłata za dostawę 28,29 zł brutto (23,00 zł netto)
  • Bezpłatna dostawa - minimum logistyczne 1000 zł netto (1230 zł brutto)

Czas realizacji zamówienia

Na czas realizacji zamówienia składa się czas przygotowania do wysyłki i czas dostarczenia przesyłki.

Czas przygotowania do wysyłki podany jest przy każdym produkcie, oznaczany jest w dniach roboczych i zależy od terminu złożenia zamówienia oraz wyboru formy płatności.

Przygotowanie zamówienia do wysyłki rozpoczyna się w zależności od wybranej formy płatności:

  • płatność z góry (przedpłata) – po zaksięgowaniu kwoty na rachunku bankowym BRILUM,
  • płatność za pobraniem – po potwierdzeniu przez BRILUM przyjęcia zamówienia do realizacji.

Śledzenie statusu zamówienia i przesyłki

Status zamówienia można śledzić po zalogowaniu do Profilu klienta.

W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej otrzymacie Państwo, na adres e-mail, informację potwierdzającą nadanie przesyłki wraz numerem listu przewozowego.

Monitorowanie przesyłki na podstawie podanego numeru jest możliwe na stronie www przewoźnika realizującego dostawę zamówionych produktów.

1px up
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl